pondělí 7. května 2012

Up All Night - 4.část

Dneska mají máma s Anne odjet do té Paříže.Nejsem z toho dvakrát nadšená, ale snád to tady nějak přežiju.
"Tak ahoj mami mějte se tam" rozloučila jsme se s mámou a potom i s Anne.Harry se taky rozloučil a ony už byly na odchodu.
"Tak se mějte a nezbořte to tady" zavolala na nás ještě Anne, když nastupovala do taxíku.My sme se s Harrym jen usmáli a ještě jim zamávali.
Když odjeli odebrala jsem se do obýváku a zapnula televizi.Harry přišel zamnou a přisedl si.Z jeho pohledu jsem usoudila, že se snaží rozluštit pointu seriálu, který tam dávali v češtině.Byla zábava se na něho dívat.
"Jenom tě varuju Harry, nemysli si, že si tady můžeš dělat co chceš" varovala jsem ho, ale z tónu mého hlasu se dalo poznat, že to nemyslím zas tak vážně.
"Co?Za koho mě prosimtě máš?" ohradil se Harry.Já jsem jenom pokroutila hlavou.Po chvilce se Harry zase zeptal:
"PRoč si taková?Já jsem ti přece nic neudělal?"
"Já se chovám uplně normálně, to jenom ty si myslíš, že když si slavný Harry Styles, tak si můžeš dělat co chceš!" řekla jsem už dost naštvaně...
"To není vůbec pravda.Od začátku, kdy jsem přijel si na mě hnusná a ani se mnou nemluvíš." hájil se Harry.Já jsem věděla, že má pravdu a v tu ránu mě toho vlastně bylo líto.Chvíli jsem mlčela, ale potom se mi konečně rozvázal jazyk...
"Mno tak dobře, promiň.Já vím, že jsem byla hrozná, tak...mohli by jsme začít odznovu?" zeptala jsem se.Uvědomila jsem si, že to takhle bude lepší.
"Jasně" rozzářil se Harry a nahodil zase ten svůj úsměv.
"Proč si sem vlastně jezdil?Do takového zapadákova jako je ČR?" nedalo mi to musela jsem se zeptat.
"Kluci každý odjeli na celé prázdniny za svou rodinou a tak jsem jel taky s mámou."
"Aha..."
"A ty?Proč nejsi někde venku s kámoškama?"
"Všichni odjeli na dovolenou.Někdo na celé prázdniny a někdo jen na skoro celé prázdniny..." by mě zajímalo na co mu to je?
"Takže tu budu celé prázdniny tvrdnout a nudit se" dokončila jsem.
"Neboj se mnou se určitě nudit nebudeš" řekl a nahodil ten svůj spiklenecký úsměv.Já jsem se jen trochu usmála a dál sledovala TV.
V poledne jsme se rozhodli udělat něco na oběd
"Co si ukuchtíme?" zeptala jsem se a dívala se do ledničky.Harrymu zajiskřily oči...
"Nechto na Mr.Styles"
"No jasně a ty tady podpálíš celou kuchyň" ušklíbla jsem se...
"Ne vážně.Slibuju, že až tě zavolám tak kuchyň bude stát" a už mě strkal ven ze dveří.
"No to doufám" řekla jsem si ješt potichu aby to Harry neslyšel a odkráčela jsem k sobě do pokoje.
Podivala jsem se do zrcadla.
"Jáj to zase vypadám, musím ze sebou něco udělat" dala jsem si facku!Co tak přemýšlíš?Sophie ty se nepotřebuješ líbit Harrymu!Je ti to jasné?Nelíbí se ti!A nemiluješ ho!
"Už to je hotové" křičel z chodby Harry.To jsem před tím zrcadlem tak dlouho stála?
Když jsem vyšla ze dveří ovanula mě vůně.
"Hmmm...co to je?" zeptala jsem se.
"Sýrové macarony á la Harry Styles" usmál se Harry. :O sýrové macarony?Ty já miluju.Jak se mohl trefit?
"Je to moje oblíbené jídlo tak snad ti bude taky chutnat" si dělá srandu ne?Neodpověděla jsem mu a sedla si ke stolu, kde už sem měla nachystaný talířek s macarony.
"Je to výborné" usmála jsem se na něj.
"Já vím" no co jsem říkala už si o sobě zase začíná myslet.
"Jako nemysli si moc jo?Stejně bych to uvařila líp"
"To není pravda.Dílo Mr.Stylese nikdo nepřekoná" jen jsem se trochu usmála , protože mi to nedalo a zakroutila hlavou.Dál jsem se věnovala jídlu.
"Co budem dělat odpoledne?" zeptal se pochvili Harry...
"I don't know" odpověděla jsem mu s klidem.Viděla jsem jak se Harry podíval směrem ke dveřím na zahradu a rozzářily se mu oči.
"Na to ani nemysli Harolde!" řekla jsem mu vážně, protože mi bylo jasné, že má namysli bazén.
"Ale no ták..." přemlouval mě.
"Ne!Ne a ne...a navíc je tam určitě na koupání zima."
"Vždyť je léto." no to je pravda...ale nevím.
"No..."
"No?"

Doufám, že se vám bude tahle část líbit :P...jinak se omlouvám za chyby a podobně.Love ya ♥ :-*


TesS.xx

Žádné komentáře:

Okomentovat