neděle 13. května 2012

Up All Night - 7.část


Večer 20:00 :

Tak mám hodinu a půl na to abych všechno stihla.Stoupla jsem si ke skříni a vytáhla oblečení, které jsem si vybrala už předem.Můj večerní outfitt tvořily uplé šaty, legíny a baleríny.Moc jsem se nelíčila.Dala jsem si jen řasenku, tužku, lesk na rty a trochu pudru.Vlasy jsem si nechala rozpuštěné a kulmou udělala pár vln.Se svým vzhůedem jsem byla spokojená.Vzala jsem si ještě kabelku a do ní naházela mobil, klíče, pudr, lesk na rty a peněženku.Podívala jsem se na hodiny a bylo už 21:25.Rychle jsem sešla dolů, kde už Harry stepoval.
"No kde si?Co ti tak dlouho trvalo..." vykulil oči když mě uviděl, ale naštestí se rychle vzpamatoval a mohly jsme jít.Do klubu jsme jeli Harryho Range Roverem.
Když jsme dojeli, Harry si akorát dal sluneční brýle, aby ho nikdo nepoznal, ale podle toho jak to tam bylo přecpané si ho nikdo ani nevšimne.Řekla jsem Harrymu ať jde k nějakému stolu, že já mezitím objednám drinky, protože on by se tu asi těžko domluvil.Objednala jsem dvakrát Sex On The Beach.Když jsem ale došla ke stolu kam šel Harry nikde jsem ho neviděla.Určitě někam utekl tancovat na parket.Rozhlédla jsem se a uviděla ho tančit někde s jakýmasi holkama."Co tím chce jako sledovat" pomyslela jsem si.
"Ahoj, nešla by sis zatancovat?" zeptal se mě někdo za zády.Otočila jsem se a tam stál kluk.Nevypadal nejhůř, ale taky ne nejlíp :D.
"Jasně" usmála jsem se na něj.Aspoň se nebudu nudit, když Harry si odešel s jakýmasi přemake-upovanýma fiflenama.Šly jsme na parket tancovat.Dozvěděla jsem se, že ten kluk se jmenuje Jakub.Byl celkem milý, ale nemyslela jsem to s ním vážně.Po zbytek večera jsem se od něho z parketu nehnula.Meli jsme si pořád o čem povídat.
Bylo něco kolem 1 hodiny ráno, bavili jsme se dobře, když mi někdo zaklepal na rameno.Otočila jsem se a stál tam Harry.Usmál se a říkal...
"Pojedeme už?" Jakub se na mě podíval pohledem á la ,,ty máš kluka?,, sebral se a odešel.V tu chvíly jsem myslela, že Harryho udupu na místě.
"Tak pojedem už?"
"To snad nemyslíš vážně?Ty si takový debil!" začala jsem mu tam nadávat, protože bylo vidět, že to udělal schválně.Kdyby ne tak by se zeptal jestli jsem tu byla s tím klukem nebo něco podobného.Ale ne, on si klidně dojde a řekne ,,pojedeme už?,,.Bylo mi jedno, že tady na něho uprostřed parketu křičím.Přes tu hlasitou hudbu mě stejnak nikdo neslyšel.Sebrala jsem se a šla ven k autu.
"Proč si na mě naštvaná co jsem ti udělal?" nastoupila jsem do auta a bouchla za sebou dveřmi...Harry nastoupil taky.
"Tak si mi měla říct, že ještě nechceš odejít"
"To snad není pravda, ty si myslíš, že sem tak blbá?" začala jsem na něho ječet a Harry nastartoval.
"Proč bych si to měl myslet?"
"Já si tam klidně tančím s Jakubem a ty si tam dojdeš jako by jsi ho neviděl a zeptáš se jestli nepojedeme už domů!!!"
"Stejnak byl divnej" zamrmlal a díval se na cestu, aby věděl kam jede.
"Aha,takže kvuli tobě, že se ti nelíbilo s kým se bavím, tak jsme museli hned jet!Mně se taky třeba nelíbili ty fifleny a nic sem ti neříkala.Bylo mi to celekm jedno!Ty si prostě myslíš, že když si slavný tak si můžeš dělat co chceš!"
"To není pravda, já takový nejsem!"
"Jo Harry, si.Ty si takový sobec...."
A takhle jsme se hádali až domů...

"Aha, takže za to všechno můžu vlastně já, protože já jsem chtěla jít do toho klubu."
"Tohle jsem já neřekl!"
"Ale řekl!"
"Né, a potom, že já jsem sobec, když ty mě ani neposloucháš co říkám a potom si z toho převrátíš něco uplně jiného" odebrala jsem se ke dveřím.
"Já jsem si myslela, že si jiný, ale ty si jen další namyšlená hvězdička!" otevřela jsem dveře a vešla na chodbu.
"Mysli si co chceš, ale já nejsem namyšlený"
"Jo já si to myslím a taky to vím" Byla jsem na něho tak naštvaná...
Harry taky došel na chodbu.
"Celou tu dobu co tě znám jsem se nikdy nechoval namyšleně!"
"Né, vůbec" řekla jsem ironicky.
"Nejsem, a už vůbec se nechovám sobecky jako nějaká hvězdička, co dostane všechno na co si pomyslí"
"Harry ty si takový..." svoji větu jsem nestihla dokončit, protože mě Harry chytil pevně za ruku, přitiskl mě ke stěně a začal mě vášnivě líbat.Nebránila jsem se tomu.Díky tomuhle jsem si uvědomila, jak moc Harryho miluji.Asi po pěti minutách se odtáhl a zašeptal:
"Miluji tě, Sophie"
"Taky tě miluji" odpověděla jsem mu a Harry opět spojil naše rty.Jeho rty chutnali božsky.Vychutnávala jsem si každý okamžik.V břichu jsem cítila hejna motýlků.
Harry se ke mě jemě tiskl a hladil mě po stehně...Po chvíli jsem se odtáhla, protože jsem se musela nadechnout.
"Promiň.." musela jsem se mu omluvit za to, že jsem na něj tak křičela.
"Za co?" tato odpověď mě celkem zaskočila.
"Že jsem na tebe vyjela"
"Vždyť jsem to zavinil já"
"Ale..." umlčel mě polibkem.
"To je už jedno"
Byli jsme už celkem unavení, tak jsme se rozhodli jít spát.Nebojte se nic se nestalo :DD.Mám v pokoji celkem velkou postel, takže Harry spal se mnou.

Žádné komentáře:

Okomentovat