úterý 8. května 2012

Up All Night - 5.část


"No?"
"Tak dobře, ale nebudu tam dlouho.A jestli mě budeš štvát tak tě v té zahradě zamknu" vyplázla jsem na něj jazyk.
"Neboj se" řekl a podle se usmál.
Šla jsem se tedy nahoru přesléct do plavek.Vybrala jsem si takové růžovo-černé a šla si je obléct do koupelny, kde sem se zamkla.Slyšela jsem, jak do pokoje vešel Harry, asi se taky šel přesléct.Byla jsem dřív, tak jsem se vydala s ručníkem ven na zahradu.Bylo tam vážně horko.Položila jsem si ručník na lehátko a stoupla si na okraj bazénu abych nohou vyzkoušela, jestli je voda studená.Brrr...otřepala jsem se, protože byla vážně studená o krok jsem se vrátila.V tom mě někdo chytil zezadu za pás, zvedl mě a hodil do vody.
"Aaaaaaa..." zapištěla jsem.
"Harolde já tě zabiju!Ta voda je příšerně ledová!" řekla jsem naštvaně a Harry se tam svíjel smíchy.
"Neřikej mi Harolde" zřejmě se mu to nelíbilo.Aspoň mám nějakou zbraň, proti němu.
"Budu ti tak říkat, jestli mě budeš štvát" odsekla jsem a šla ven z bazénu.
"Ale Sophie, bazén je na to aby ses v něm koupala, a ne jen dívala" šibalsky se mu zalesklo v očích a šel přímo ke mě.Věděla jsem, že mě tam chce shodit znovu, tak jsem začala utíkat.
"Mně neutečeš" řekl a začal mě honit.Ano, měl pravdu.Za deset sekund mě dohonil a chytl za ruku.
"Ne Harolde, já do toho bazénu nepůjdu" snažila jsem se mu vykroutit, ale držel mě moc pevně.Zatáhl mě za ruku a utíkal se mnou k bazénu.Já jsem jen nadávala.Nakonec tam se mnou skočil taky.
"To je tak ledové" otřásla jsem se.
"To jo, ale zase je hrozné horko"
Chvíli jsme ještě blbli v bazénu.Harry mě pořád potápěl, tak jsem se už naštvala a potopila ho taky, ale stáhl mě pod vodu s sebou.Když jsme se po chvíli vynořili byla jsem na něho naštvaná.On se jenom smál.
"Mně to nepřipadá tak směšné" odsekla jsem mu naštvaně, ale taky jsem měla co dělat abych se nezačala smát s ním.Odešla jsem teda už nahoru se přesléct, že si půjdu ještě zaběhat.Vzala jsem si sportovní kraťasy a triko a šla se přesléct do koupelny.Když jsem vyšla Harry právě vcházela a sušil si vlasy.
"Ty jdeš běhat?" zeptal se...
"Jo a co je na tom?"
"Nic.Půjdu s tebou"
"Když si pohneš" šla jsme pomalu dolů.Když jsem se už chystala jít ven, Harry sebehl dolů v tričku a kraťasech po kolena.
"Můžeme?" zeptal se já sem se jen nepatřičně usmála a šla ven.Zamkla jsem, ale potom jsem se zarazila.
"Harry, co když tě někdo pozná?Nechci aby tady před domem stepovali 24 hodin denně novináři a fanynky."
"Neboj" řekla a nasadil si černé RayBany.Nevěděla jsem jistě, jestli to moc pomůže, ale zase lepší něž kdyby se tady jen tak promenádoval.Vybrala jsem tedy ještě takovou trasu, kde nikdo nechodí, ale bude delší.
"Tak mi něco o sobě řekni" začal Harry, zřejmě mu vadilo to ticho mezi náma.
"Já nevím...co bys chtěl vědět?"
"Třeba...všechno?"
"Můj život není nijak zajímavý...Jmenuji se Sophio Wilsonová, mám 17 roků.Moji mámu znáš a táta byl Američan, proto mám anglické jméno.KDyž jsem měla 6 let zemřel při autonehodě.Chodím na anglické gymnázium.A zatím vůbec nevím kam se bude můj život ubírat." shrnula jsem mu stručně můj životopis, ale neubránila jsem se tomu, aby mi nevyhrkly slzy do očí, když jsem mluvila o tátovi.Harry to zřejmě zpozoroval, tak rychle se mě zeptal na něco jiného a já sem mu byla za to vděčná.
"A jinak co tě tak baví?"
"Já ani nevím...možná kreslení, ale ráda fotím"
"A teď mi o sobě řekni něco ty, určitě toho máš na vykládání víc než já"
"Můžeš si mě hodit do googlelu a tam to všechno najdeš"
"Já vím, ale radši si to poslechnu od tebe" a tak Harry začal vyprávět jaké to bylo před X-Factorem, v X-Factoru , ale i po X-Factoru.
Běželi jsme zrovna přes louku, která byla porostlá nádhernými květinami, když začalo hrozně pršet.V minutě jsme byli tak mokří jako by jsme teprve vylezli z bazénu.
"To se mi snad jenom zdá" předchvílí bylo krásně a teď se tak rozprší?Dívala jsem se na oblohu a mračila se jak mi kapky deště bušili do obličeje i po celém těle.Harry mě chytil za ruku a táhl mě k jakémusi dutému stromu, kde jsem se schovali.
"Vždyť tady můžou být mravenci" řekla jsem s nechutí a prohlížela si to kolem, jestli nějakého neuvidím.
"Tak lepší než zmoknout a nachladit se" já jsem jenom nesouhlasně něco zamumlala.
"Aaaa fuuj!!!" vyjekla jsem a natlačila se k Harrymu, protože jsem uviděla hnusného pavouka.
"Co je?" zeptal se překvapeně Harry
"To..to..to je ještě horší než celé mraveniště" ukázala jsem na toho pavouka
"Vždyť je to jen pavouk" řekl Harry s klidem.Já jsem se na něho zamračila.
"Já mám hroznou fobii z pabouků...aa on leze přímo sem!!!" natlačila jsem se ještě víc k Harrymu, protože ten pavou se blížil...
"Tak pojď " vzal mě Harry za ruku a vytáhl z toho stromu.
"Si normální?Ten pavouk na mě málem skočil!" nadávala jsem.Harryho to ovšem náramě bavilo.
"Prosimtě jak by ten pavouk skočil?" smál se.Já sem se naštvala a rozběhla jsem se domů.Harry běžel hned zamnou.

"OOh nee..." řekla jsem když sme se blížili k našemu domu.Začala jsem si prohrabávat kapsy a Harry na mě nechápavě hleděl.
"Nemám klíče!Jenom jsem zabouchla a klíče nechala doma" chytila jsem se za hlavu.
"A nechala si otevřené dveře na zahradu?" zeptal se, ale nevěděla jsem k čemu mu to bude.
"No to jo, ale já stejně ten plot nepřelezu, je moc vysoký." pochybuju, že by ho i Harry přelezl.

Tady máte další část snad se bude líbit :D


TesS.xx

Žádné komentáře:

Okomentovat