neděle 6. května 2012

Up All Night - 2.část


Dneska k nám má dojet ta mámina kamarádka a její syn.To jsem zvědavá, kdo to bude, ale k mému "štěstí" to bude zase nějaký namyšlený šampónek, který si bude myslet, že když je z Anglie tak si tady může dělat co chce...
"Sophie!!" vytrhla mě máma z mého uvažování...
"No?Co chceš?" zeptala jsme se otráveně.
"Pojď sem dolů" znechuceně jsem se odebrala dolů za mamkou.
"Sophie, chci aby jsi se když tu bude návštěva, chovala dobře."
"Jasně mami, já se ani jinak chovat neumím"
"Ale já to myslím vážně!"
"Dobře, dobře..."
Šla jsem ještě nahoru zavolat Maky, jesti bude pres prázdniny doma...
"Ahoj Maky..."
"Ahoj Sophie, promiň, ale teď nemám čas musím se balit.Zitra odlétáme na celé prázdniny do Egypta..."
"Aha, takže tam nakonec jedete na celé prázdniny?"
"Ano, ale určitě někdo jiný bude doma s kým by jsi mohla jít ven se pobavit."
"Hmmm...snad tak si to tam užij a měj se ahoj." Položila jsem to.No super moje poslední naděje na záchranu od těch nejnudnějších prázdnin v mém životě právě selhala.

O tři hodiny později:

Hned potom co jsem dotelefonovala s Maky jsem se šla projít, protože sem si musela vyčistit hlavu.Dumala jsem hlavně nad tím, jaký bude ten kluk, který se k nám "přistěhuje" na celé prázdniny, nad tím jestli tohle budou ty nejnudnější a nejhorší prázdniny v mém životě nebo jestli existuje ještě něco horšího...No prostě mi v hlavě výřilo tolik myšlenek, že sem se divila, že mi z toho ještě nevybuchla hlava.
Došla jsem před před dům a vduchi jsem doufala, že ta Anne a její syn u nás ještě nebudou.
Bohužel moje obavy se vyplnily.Když jsem otevřela dveře zaslyšela jsem smích nějaké ženy a mou mámu jak mluví anglicky.'No  bezva' pomyslela jsem si, protože teď už bylo jasné, že oni jsou už tady.Vyzula jsem si svoje conversky a šla do obýváku.První mě napadlo pár myšlenek typu "Potichu se proplížím a třeba si mě nevšimnou" , ale usoudila jsem, že jednou se s nimi budu muset seznámit tak ať to mám už za sebou.Vydala jsem se tedy směr obývák...
"Sophie!Konečně jsi doma" řekla nadšeně máma a já se jen falešně usmála...
"Anne, Harry představím vás..." řekla máma už anglicky a dvě mně zatím neznáme osoby, co seděly na pohovce se obrátily a zvedly.Anne byla taková milá paní asi stejného věku jako moje máma.Když jsem se podívala na tu druhou osobu dostala jsem šok!Byl tam Harry Styles!Né, že bych byla nějaká velká fanynka One Direction...Pomyslela jsem si, že toto bude ještě horší nějaká namyšlená hvězdička mi bude celé prázdniny znepříjemňovat život a bude si myslet, že když je slavný může si dělat co chce!Pomyšlení na tohle mě dopálilo, ale zakryla jsem svůj hněv i překvapení a zatvářila jsem se uplně normálně, jako by naproti mě stál obyčejný kluk...
"Takže tohle je moje dcera Sophie...A Sophie tohle je Anne a její syn Harry"
"Nice to meet you" řekla Anne a objala mě
"Nice to meet you too" řekla jsem ji a usmála se na ni.Neznám ji ani pět minut a už vím, že ji mám radši než jejího syna.Harry nahodil svůj úsměv á la Hollywood star a taky řekl
"Nice to meet you Sophie" to si jako myslí co, že když je Harry Styles, slavný zpěvák skupiny One Direction tak hned ho budu mít ráda?
"Hmm...Nice to meet you too" odpověděla jsem trochu chladně a odebrala jsem se nahoru.Ovšem ani tam jsem se nedočkala vlastního klidu, protože máma hned zavelela, že se musejí vybali, že tu přece nebudou stát s kuframa a tak se odebrali do svých pokojů.
Já jsem šla do pokoje a bouchla za sebou dveřmi, ikdyž jsem věděla, že se za chvíly stejně otevřou, protože Harry má pokoj hned vedle mého a bude muset chodit přes můj...
No a co sem nečekala že?Otevřely se dveře, ve kterých se objevil Harry a tahal sebou velký kufr.Když mě vyděl zase se tak krásně usmál.Já jsem se na něho jen podívala neutrálním pohledem, vzala sem si notebook a sedla si s ním na postel a víc jsem si Harryho "jakože" nevšímala.On se zatím potácel s kufrem přes můj pokoj do toho svého.Zavřel za sebou dveře a asi mu spadl kufr, protože jsem uslyšela ránu.
"Shit..." slyšela jsem jak Harry nadává.
Asi za 10 minut volala máma, že máme jít dolů se navečeřet...
Neochotně jsem se zvedla a šla dolů, Harry vyšel chvilku po mně.

Je trochu delší, ale snad se vám bude líbit...♥


TesS.xx

Žádné komentáře:

Okomentovat