pátek 4. května 2012

Up All Night - 1.část


"Tak ahoj mami, měj se" zakřičela jsem na mámu a už jsem si obouvala boty abych to do té školy stihla.Naštěstí už jen 3 dny a máme letní prázdniny.Už se těším
"Ahoj Sophie a ze školy si pospěš domů musím ti ještě něco důležitého říct" Co to bude? To jsme zvědavá...mno nic dneska asi s holkama na to latté nepůjdu.
"Jasné" odbyla jsem ji a už jsem si to ve svých červených converskách vykračovala do školy.

Odpoledne po škole:

"Mami jsem doma" zakřičela jsme na celý dům, aby mě bylo slyšet.
"Fajn, pojď si sednou do obýváku musíme si promluvit" začala mamka.Doufám, že to není nějaká závažná věc.Šla jsem teda za ní si sednout na pohovku.
"Sophie...zítra k nám přijede moje kamarádka na návštěvu..."
"Jo dobře"
"Ano, ale dojede s ní i její syn" co?
"Cože?Doufám, že to neni nějaký malý otrava, kterého budu muset hlídat?!" prosím, prosím ať to není nějaké mrně...
"Né, to né...Je nějak stejně starý jak ty.Myslím, že má 18, ale nevím jak se jmenuje ještě jsme ho neviděla."
"Mno super..." to bude zas nějaký retard co si o sobě bude myslet.
"Potřebuji, aby jsi uvolnila místnost vedle tvého pokoje, bude tam spát." ??totál nechápu.Mé máti snad jebe?
"To ses snad zbláznila.Ty věci nikdy neuklidím a navíc by chodil přes můj pokoj.To je nelegální!" Ten pokoj je něco jako moje skladiště.Mám tam věci, které nepotřebuju, nemám je kam dát anebo mám v pokoji bordel a nechce se mi to uklízet tak to tam nahážu.
"Prosímtě ty mě říkej co je a není legální!Dneska to uklidíš ať chceš nebo ne..."
"A jak dlouho tu budou?" doufám, že moc dlouho né.To bych nepřežila...stejně žádný z mích kámošů nebude přes letní prázky doma, budou někde na dovolené, tak ještě aby mě tady štval nějaký kluk.
"To ještě přesně nevím, ale asi skoro celé prázdniny a domluvily jsme se s Anne, že příští rok by jsme jely na celé prázdniny zase k nim.." Omg...zavolejte sanitku, ne rovnou pohřebák!Pochybuju, že toto a příští léro vůbec přežiju!Má máti se asi zbláznila.
"To jako myslíš vážně?"
"Ano myslím..."
"Ale..."
"Neprotestuj, stejně ti to nepomůže a radši běž vyklidit ten pokoj!" máma mě zastavila dřív než jsem stačila něco říct.Zvedla jsme se tedy z pohovky a pomalu kráčela ke schodům navrh a pak do pokoje.

Pokoj jsme slušně uklidila, mamka to tam ještě upravila.Anne bude prý spát v pokoji pro hosty.Já jsem se mámy ptala proč tam s ní nemůže spát i ten její syn a ona mi řekla, že by to vypadalo blbě, že já s ní taky nespím v jedné místnosti...Achjo, mno budu to muset nějak přežít

Ták první díl snad se bude líbit...

TesS.xx

Žádné komentáře:

Okomentovat