čtvrtek 17. května 2012

Up All Night - 9.část


Pochvilce jsem zjistila že mám něco pod hlavou....
Obrátila jsems e a tam byla obálka.Zdráhavě jsem ji otevřela a vylovila papír a začala číst:

Drahá Sophie,

          vím, že jsem ti hodně ublížil, ale to nic nezmění na tom, že jsem tě miloval, miluji a vždycky budu hrozně milovat.Chci ti všechno vysvětlit, tak prosím mi zavolej nebo přijmi na FB žádost o přátelství.

                                  Forever with Love Harry. xx

P.S.:Moje číslo je na druhé straně papíru.

To si jako myslí, že vyřeší vše jen nějakým blbým dopisem?Není ani co řešit, od něho už nechci nic slyšet.Roztrhla jsem to vejpůl a i s obálkou to hodila na druhý konec pokoje.Když to dopadlo, zacinkalo to, takže v tom muselo být něco kovového.Šla jsem tedy k tomu a zjistila, že byl k tomu i zlatý řetízek se zlatým srdíčkem.K jeho smůle to nic nezměnilo.Obálku s dopisem, jsem vyhodila, ale řetízek si nechala.Schovala jsem si ho.....

Po 10 měsících:

Tak a je to tady, dneska odlétáme do Londýna.Vůbec se netěším.Mámu se mi nepodařilo přesvědčid, abych mohla zůstat tady.Říkala, že aspoň se podívám do Londýna....Kdyby tušila, co se odehrálo, když tady nebyla, mezi mnou a Harrym.Celé ty měsíce, jsem na Harryho myslela a kladla si pořád ty samé otázky...Proč?Proč to udělal?Proč mi nalhával, že mě miluje, když s někým chodí?...Jsem zvědavá, jak to vydržím.Harry mi to bude chtít určitě vysvětlit, ale já nic vysvětlovat nechci.Moc dobře jsem všechno pochopila hned, jak jsem si přečetla část toho článku.
"Sophie, tak už pojď je tu taxík" vytrhla mě máma z mého přemýšlení.
"Jasně už jdu" ještě naposledy, jsem se podívala do krabičky, ve které jsem měla to srdíčko od Harryho.Váhala jsem jestli si ho mám vzít...Nakonec jsem usoudila, že ho vezmu a Harrymu ho vrátím.
"Sophie!!" vykřikla už netrpělivá máma.Já jsem popadla kufr a už jsem si s ním v mých růžovo-modrých květinových šatech a bílých balerínkách vykračovala ven.Vlasy jsme si jen trochu navlnila, jedu přece do Londýna tak musím trochu vypadat.

Taxík nás zavezl před letiště.Smámou jsme vystoupily a šly si poslat kufry do letadla.
"Mami, já si jdu ještě něco koupit na čtení do letadla" oznámila jsem jí a už jsem šla k nejbližší trafice.Koupila jsem si tam nějaký ten časák.
S mámou jsme asi hodinu čekaly na letadlo...
"Cestující letem směr Velká Británie-Londýn ať se dostaví k přepážce C8" řekl konečně nějaký ženský hlas.Vypravili jsem se tedy k té přepážce...

V letadle jsem se celekm nudila, tak jsem si pustila iPod a vytáhla časopis, který jsem si koupila v té trafice.Prolistovala jsem ho a k mé smůle tam byl i nějaký článek o One Direction...
'ZNÁMÁ BRITSKO-IRSKÁ SKUPINA ONE DIRECTION SE KONEČNĚ PO DLOUHÉM TURNĚ VRACÍ DOMŮ...' zadívala jsem se na Harryho obrázek.Byl krásný, ale i když se usmíval neměl v očích tu jiskru spokojenosti....No víc jsem se na to dívat nemohla tak jsem ten časopis zase schovala.Vzala jsem si iPod, pustila si písničky a dívala se z okna.Po chvíli jsem usnula....

........Stála jsem v prázdné místnosti.Nebyli v ní okna ani dveře.Nemohla jsem se dostat pryč.Byla jsem tu sama, sama zavřená bez nikoho.
"Pomoooc!!" zakřičela jsme a doufala, že mě někdo uslyší.
"Je tady někdo?!" pořád se nikdo neozýval.Byla jsem už zoufalá a tak jsem se rozbrečela.
"Prosím, neopouštějte mě.Nechci být sama.Prosím neopouštějte mě..." Pořád jsem brečela.
"Sophie, já tě nikdy neopustím." Uslyšela jsem někoho za mnou.Otočila jsem se a stál tam Harry.Rozběhla jsem se k němu a objala ho.
"Miluji tě Sophie, nikdy tě neopustím..." zašeptal mi do ucha.Jak to dořekl ocitli jsme se na krásné, zelené louce, která byla samý květ.Harry se ke mně naklonil a políbil mě.
Chytili jsme se za ruce, propletli si prsty a běželi spolu přes louku...........

"Sophie, Sophie!Vstávej už jsme tady" Vzbudila mě máma.Byl to jen sen, jen sen.Nechápu jaký měl význam.Proč se mi to zdálo?Je to snad nějaké znamení?......

Žádné komentáře:

Okomentovat