úterý 15. května 2012

Up All Night - 8.část


Ráno:

Vzbudila jsem se na Harryho hrudi.Otevřela jsem oči a podívala se na něj.Byl už vzhůru a usmíval se na mě těma jeho kouzelnýma očima.
"Proč si mě nevzbudil?"
"Byla si tak roztomilá, když si spala tak jsem tě nechtěl budit" usmál se na mě.Já mu úsměv opětovala a začla si hrát s jeho vlasy.
"Víš, že máš hrozně krásné oči" řekl po chvíly a upřeně se mi díval do očí.Já se taky zadívala do těch jeho, které měly neidentifikovatelnou barvu.
"Ty taky..." bylo to zvláštní.Nikdy jsem se nikomu do očí nevydržela dívat moc dlouho.
"Už by jsme měli vstávat" řekla jsem.
"Mě se ještě nechce"
"Ty si líný" převalila jsem se a chtěla vstát.Harry mě chytil za ruku, přitáhl k sobě a dlouze a vášnivě mě začal líbat.Zajela jsem mu rukou do vlasů a on se převalil na mě.
"Harry, musíme vstávat!" zavelela jsem a odtáhla se od něho.
Vstala jsem z postele a šla do koupelny, kde jsem vykonala ranní hygienu a osprchovala se.Ven jsem vyšla zase jen v ručníku.Harry ležel na posteli jen v boxerkách, ruce pod hlavou a pozoroval mě.
"Co je?Já vím, že mám hrozné nohy." řekla jsem a šla ke skříni.
"Co?Vždyť máš dokonalé nohy." Vstal z postele a šel do koupelny.Já jsem se mezitím oblekla do kraťasů a nátělníku.Rozhodla jsem se, že nám udělám něco na snídani.
Zvítězily toasty tak jsem si vybrala veškeré suroviny a začala je "házet" do toastovače.Někdo mě objal ze zadu za pás a zabořil si hlavu do mých vlasů.Věděla jsem, že je to Harry...
"Dáš si toasty?"
"Jasně, když si je vařila ty" otočila jsem se k němu čelem a dala mu pusu.Musela jsem se postavit na špičky, protože Harry je skoro o hlavu vyšší než já.On se jen zasmál...
"Co je?"
"Je to roztomilé, když se musíš stavit na špičky" obejmul mě kolem pasu a trochu mě nadzvedl, aby mě políbil.
Po snídani jsem si pustili nějaký film, který mě ani Harryho moc nebavil, tak jsme se jen mazlili a líbali.

O pár týdnů později:

Dny plynuly hrozně rychle s Harrym jsem si užívala každou chvilku.Každou vteřinu, kdy jsem ho mohla cítit, dotýkat se ho a mít ho u sebe.
Rozhodli jsme se, že ještě nikomu nebudeme o nás dvou říkat.Zatím to necháme tak jak to je a uvidíme jak to půjde dál....

Bylo deštivé odpoledne a já jsem seděla na posteli s notebookem.Serfovala jsem po internetu, když v tom jsem narazila na jeden nepěkný článek.
'CO SE DĚJE MEZI HARRYM STYLESEM, SLAVNÝM ZPĚVÁKEM SKUPINY ONE DIRECTION, A JEHO PŘÍTELKYNÍ CAROLINE FLACK?UŽ DLOUHO JSME JE SPOLU NEVIDĚLI.....'
Dál jsem to už nemohla číst.Cítila jsem jako by mi někdo zabodl nůž do srdce a to se roztříštilo na miliony kousků.Odsunula jsem notebook na stůl a nechala mým slzám volný průběh.Zabořila jsem hlavu do peřin a brečela.Proč?Proč mi to udělal?V mé hlavě se šířilo spoustu myšlenek a otázek, na které jsem neznala odpověď...Myslela jsem, že mě Harry doopravdy miluje, že jsem našla konečně toho pravého, ale mýlila jsem se.
"Sophie, Sophie!Co se stalo?" Harry vešel do pokoje.Chtěl mě pohladit a obejmout, ale vytrhla jsem se.
"Nech mě být, už nikdy na mě nešahej" rozkřičela jsem se na něho.Bylo štěstí, že máma s Anne nebyly doma.Kdyby mě uviděly v takovém stavu...Ubrečené, opuchlé oči, roztečená řasenka...
Sebrala jsem se a utíkala z pokoje pryč, do mého úkrytu na půdě, o kterém neví nikdo.
Harry se chtěl za mnou rozběhnou, ale jeho zrak upoutal ten článek v notebooku.Víc jsem si ho nevšímala a běžela nahoru.Nevím, jak dlouho jsem tam byla, ale bylo to dlouho.Máma s Anne už musely za chvíly dojít domů.Usoudila jsem, že bude lepší, když mě takhle neuvidí, aspoň se nebudou vyptávat co se mi stalo.Šla jsem potichu dolů, do mého pokoje, no k mému štěstí tam Harry nebyl.Rychle jsem si pospíšila do koupelny, kde jsem se odlíčila a znovu namalovala, naplácala na sebe vrstvi make-upu aby nikdo nevyděl ty šíleně opuchlé oči.Rychle jsem si posppíšila z koupelny, ale bohužel jsem narazila na Harryho.
"Sophie..."
"Nic mi neříkej, já nic nechci slyšet!" houkla jsem na něj a běžela do obýváku.Cítila jsem v mém srdci obrovskou díru, která se už nikdy nezacelý.Pořád se mi chtělo nekontrolovatelně brečet, ale musela jsem se ovládat před Mámou a Anne aby nic nezjistily.Jsem ráda, že už za 3 dny Harry s Anne odjíždí....

O 3 dny později:

Harrymu jsem se po ty poslední 3 dny úspěšně vyhýbala.Nedělá mi moc dobře suché prostředí, tak jsem řekla mámě, že budu spát v jiném pokoji.Harry se mě neustále snažil někde odchytit, ale marně.Vypadal celkem zničeně, ale asi se až zas tak moc necítil, když za mě má náhradu.Při pomyšlení na tohle se mi chtělo zase brečet, ale musela jsem to vydržet.Vždyť už za chvíly odjíždí..
"Sophie pojď se rozloučit" volala na mě máma z dola.Utřela jsem si slzy, ještě se zkontrolovala v zrcadle jestli voděodolná řasenka nezklamala a mohla jsme jít.
"Ahoj Anne a měj se" rozloučila jsem se s Anne a objala ji.Máma se s ní taky rozloučila a s Harrym taky.
"Těším se, až příští rok přijedete na prázdniny zase vy k nám" řekla Anne a já se zhrozila, protože jsem uplně zapomněla, že příští prázdniny máme dojet my k nim.Doufám, že mámu nějak přemluvím, abych nemusela jet.
"Ovšem, že dojedem" řekal andšeně máma.Ještě naposledy se rozloučila s Anne, protože jim dojel taxík.
"Ahoj Sophie, budeš mi chybět" zašeptal mi do ucha Harry, tak aby to nikdo neslyšel.Do očí se mi nahrnuli slzy, ale naštestí Anne už Harryho zavolala do taxíku.Já se jen rychle obrátila a běžela do mého pokoje.(Teď už jsem byla zase v mém pokoji ne v pokoji pro hosty).
Hodila jsem sebou na postel a břečela.Po chvilce jsem ucítila něco pod hlavou..........

Žádné komentáře:

Okomentovat