sobota 12. května 2012

Up All Night - 6.část


Harry to ignoroval a už mě táhl za ruku k tomu velkému plotu.Já jsem ho jenom nevěřícně pozorovala, protože on tam vylezlbez sebevětší námahy.Poté co vylezl se naklonil a natáhl ruku ke mně.Trochu jsem se zdráhala, ale nehodlala jsem strávit zbytek svého života promočená na ulici, tak jsem mu podala ruku.Pevně mě chytil a vytáhl nahoru.
"Tak a co teď?Já dolů neskáču na to zapomeň!" řekla jsem mu výhružně.
"Ale neboj, přece tu nebudem stát na zídce, která je vysoká sotva 2 metry, aby si sousedé mysleli, že jsme nějací zloději co se vás snaží vykrást" řekl a nahodil ten svůj úšklebek.Chytil mě za ruku a skočil.
"Aaa...Styles I'll kill you!" zakřičela jsem když jsme padali.Harry mě pořád držel za ruku a já jsem si tou druhou zakrila oči abych neviděla ten pád.Dopad byl celkem drsný, teda aspoň pro mě.Dopadli jsme tak, že Harry na mně ležel.Podepřel se rukou, aby se mohl odkulit, ale ještě než to udělal se mi na chvíli zadíval do očí.Chtěla jsem uhnout pohledem, ale nešlo to.Zajímalo by mě co to se mnou je.Odkulil se ze mě.
V tom na nás na zahradě začali stříkat ostřikovače trávy.
"Jááj toto ještě chybělo!Prší a ještě ty ostřikovače!" žačala jsem nadávat.Rychle jsem vstala a běžela dovnitř a Harry zamnou.Doma jsem za námi zavřela dveře.
"Maj gád....jsem uplně promočená jdu se osprchovat první" řekla jsem a vyždímala jsem si vlasy, ze kterých se spustila voda.Odebrala jsem se teda do koupelny.Pustila jsem sprchu a přemýšlela otom, jak se mi Harry podíval do očí.Co to mělo znamenat?Cítím k němu něco?Jasně že ne!Sophie prober se!!!Nic k němu necítíš!!!Osprchovaná jsem vyšla jen v ručníku a Harry už byl zase v pokoji a já ho zase neslyšela.Jeho pohled se zastavil na mě asi ho šokovalo, že tady jsem jenom v ručníku.
"Můžeš už jít"
"Kam?"
"Do koupelny..."
"Aha, joo, jo" odebral se do koupelny...Hmmm...divné.Všechno je poslední dobou divné.Hlavně od té doby co se tu objevil Harry s Anne.Oblekla jsem se do pyžama, které tvořil bílý nátělník s černýma puntíkama a mickeymausem a černé šortky.Odebrala jsem se dolů do kuchyně udělat večeři.Otevřela jsem ledničku a asi 10 minut do ní hleděla.Nakonec jsem se rozhodla udělat toasty.
"Hmmm...co vaříš?" ozvalo se mi u ucha, takže jsem se hrozně lekla, zakopla a spadla na zem.
"Harry toto už nikdy nedělej!Já jsem hrozně lekavá!" Harry se usmál a pomohl mi vstát.
"Tak promiň, ale měla si se vidět" začal se smát.
"Harry!!Jestli mě budeš štvát nedostaneš tousty" řekla jsem s vážností v hlase až Harry zamrzl.To jsem se zas rozesmála já.
"Co máte za filmy?" zeptal se
"Mno máme jich dost, ale jsou česky takže tomu stejně rozumět nebudeš, ale jsou i toho anglické titulky"
"Dobře půjdu něco vybrat" No ta to jsem zvědavá jak to dopadne...jen doufám, že to nebude nějaká perverzita.Dodělala jsem toasty a šla si s nimi sednout za Harrym do obýváku, který se tam harbal v DVDčkách.Když si za mnou už konečně došel sednout zeptala jsem se:
"Co jsi vybral?"
"Nech se překvapit" jen jsem nesouhlasně zabručela.Harry pustil film a vzal si toast.Když film začal bylo mi to hned jasné...
"Love actually!!!" řekla jsem nadšeně.
"To je jedne z mích nejoblíbenějších filmů"
"Můj taky" usmála jsem se, ale potom už jsem se zadívala na TV.Už jsi toho moc nepamatuji, ale v půlce filmu jsem o sobě nevěděla.

Ráno:

Vzbudila jsem se na pohovce.Ležela jsem na Harrym, který ještě spal.Jediné, co si ze včerejška pamatuji je, že jsme se dívali na Love Actually.Nechtěla jsem ho budit, tak jsem opatrně vstala a šla se osprchovat.Oblekla jsem si šedé kraťasy a růžové tílkko a šla udělat snídani.Harry pořád spal, tak jsem ho nechala tak a odebrala jsem se do kuchyně.Čuměla jsem do ledničky, jako by se tam měl za chvíli objevit hamburger s hranolkama.Rozhodla jsem se, že usmažím palačinky.
Najednou uslyším z obýváku ranu.Rychle se tam jdu podívat a když jsem uviděla co způsobilo tu ránu začala jsem se tak smát, že jsem se tam divu neválela po zemi.Harry tam ležel na zemi, protože spadl z pohovky.
"Čemu se tak směješ?A co vaříš nebo spíš pálíš?"
"Oh shit!!!Moje palačinky"
"Palačinkýýý" Harry se vrhl do kuchyně a přivlastnil si tácek s palačinkama.
"Ale nech mi taky něco, mám hlad" dosmažila jsem zbytek palačinek a sedla si k němu.Seděla jsem tam a dívala se an něho.Jak se tam nacpává palačinkama.Byl sexy i s tou marmeládou kolem pusy :D.Ty jeho neposlušné kudrliny, které mu neustále lezly do obličeje, a ty jeho zelené, pronikavé oči.Sophie!!Na co to zase myslíš?
"Harry?"
"No?Co je?" zeptal se a už si mastil další palačinku...
"Dneska půjdeme do klubu"
"Co???Ale co když mě někdo pozná?A kde to vůbec je?"
"Neboj nepozná a je to tady kousek ve městě.Autem to bude takových 15 minut"
"Hmmm....v kolik?"
"Mno začíná to v 21:30 tak aby jsem před půl vyjeli"
"Jo, jasně" nechala jsem ho tam a šla nahoru si vybrat oblečení.

Žádné komentáře:

Okomentovat