neděle 6. května 2012

Up All Night - 3.část


Po večeři jsem zase zalezla do pokoje a šla si pustit svůj oblíbený film - Love actually.Nechtělo se mi tam sedět jen tak, tak jsme si šla udělat do kuchyně popcorn.V obýváku byla máma s Anne a dívali se na jakousi telenovelu v televizi.
S popcornem jsem se vydala zpět do pokoje...když jsem se chystala otevřít dveře, někdo (bylo mi jasné, že to je Harry) je otevřel z druhé strany pokoje a mě přaštily do hlavy tak, že jsem spadla na zem a všechen popcorn se rozsypal.
"Oh...I'm sorry.Are you allright?" pomohl mi vstát...
"Yeah, příště otevírej normálně" odsekla jsem a začala sbírat ten popcorn.K mému údivu se Harry sehnul a pomohl mi to sesbírat.Nehodlala jsem mu děkovat, stejně sem to rozsypala jeho vinou, ale neubránila jsem se tomu aby mi trochu nezacukaly koutku úst.
když to Harry zpozoroval usmál se na mě a šel dolů.Já si nakráčela do pokoje konečně se podívat na můj oblíbený film.Ani nevím jak jsem usnula, ale usnula jsem...

Ráno:

Ráno, když jsem se vzbudila, zjistila jsem, že notebook je vyplý na stole, miska od popcornu je taky na stole a já jsem spala zakrytá a přitom si nepamatuji, že bych notebook vypla, misku dávala na stůl a šla spát...Tohle mi zůstalo otázkou.
První jsem se vydala do koupelny se osprchovat.Z koupelny jsem vyšla jen zabalená v ručníku, protože jsem si zapomněla vzít oblečení.Když jsem stála u skříně a přehrabovala se v ní s nadějí, že něco najdu, vyšel z pokoje Harry bez trička.Hned jak mě uviděl šibalsky se na mě usmál a řekl:
"Good morning, Sophie"...můj zrak utkvěl na jeho dokonalém těle a on se na mě taky díval, že jsem tady jen v ručníku.Naštěstí jsem se rychle vzpamatovala a pokračovala v přehrabování skříně.Harry odešel do koupelny a já jsem měla chuť se za tohle vyfackovat.Určitě tohle zkouší na každou holku co uvidí,ale na mě tohle nezabírá.
Oblekla jsem si teda riflové kraťasy a růžově tílko s květinkovým vzorem a čekala až Harry vyjde z koupelny.
Když vyšel z koupelny zase se usmál, já jsem to ignorovala, jen jsem se na něj neutrálně podívala.Vešla jsem do koupelny a zasáhla mě nádherná vůně Harryho parfému.No nic vzpamatuj se Sophie!!Učesala jsem se a vykonala ranní hygienu.
Šla jsem dolů na snídani, Harry tam už byla a máma s Anne taky.
"Dobré ráno" usmála jsem se na mámu a Anne.
Vzala jsem si z lednice mléko a müsli, dala to do misky a šla si sednout na poslední volné místo u stolu - naproti Harryho.
"Sophie, ty kam chodíš na školu?" zeptala se mě Anne
"Na anglické gymnázium" odpověděl jsem jí a všimla si, že Harryho jako kdyby ho to zajímalo.
Máma s Anne si ještě o něčem povídaly, ale já jsem je nevnímala, snažila jsem se soustředit na snídani což se mi vůbec nedařilo.Myšlenkami jsem byla pořád u Harryho, ikdyž jsem sama sebe už několikrát přesvědčovala, že o něm nemám nad čím přemýšlet.Mamka šla Anne ještě ukázat naši zahradu, takže jsme s Harrym zůstaly v kuchyni sami.
"Co jsme ti udělal?" zeptal se Harry sotva uslyšel, že se dveře od terasy zavřely.Touhle otázkou mě docela zaskočil.Zřejmě mu vadilo, že se k němu tak chovám...
"Cože?" zareagovala jsem otázkou, jakože vůbec nevím o čem mluví.
"Proč si ke mě taková chladná udělal jsem ti něco?" já jsem jen pokroutila hlavou a běžela nahoru do pokoje.Lehla jsem si na postela a do uší jsem si pustila písničky na iPodu.Potřebovala jsem se odreagovat a popřemýšlet o tom, jestli se k Harrymu mám tak chovat nebo ne...

O týden později:

S Harrym jsem pořád nemluvila, jen v krajních případech.On se na mě pořád usmíval jako by pořád doufal, že se něco ve mě zlomí a padnu mu kolem krku a to mě štvalo.Někdy jsem z toho byla vážně zmatená.Když jsme jednou seděli u oběda Máma spustila:
"Zítra pojedeme s Anne do Francie do Paříže nakupovat." tohle mě absolutně vyvedlo z míry.Doufám, že tu Harry nezůstane.
"A vy dva to tady zatím pohlídáte" dodala máma.My s Harrym jsme jen na ně šokovaně hleděli.
"A jak dlouho tam budete?" zeptal se Harry.Z jeho hlasu jsem poznala, že mu to taky není zrovna při chuti tady být se mnou, když s ním nemluvím.
"Týden" odpověděla mu Anne.Tohle mě šokovalo ještě víc!Jak dlouho to tady mám s Harrym vydržet?
"Můžete si tady klidně uspořádat párty, dělat si co chcete, ale hlavně až se vrátíme tak ať dům stojí" řekla se smíchem máma.Já jsem se jen kysele usmála...

Je trochu delší, ale snad to nevadí... :D


TesS.xx

Žádné komentáře:

Okomentovat