pátek 4. května 2012

Up All Night - Intro


Jmenuji se Sophie Willson.Před dvěma týdny jsem oslavila 17 let.Pocházím z české republiky, kde bydlím se svoji mámou.Já vím, že je divné, že pocházím z ČR a mám anglické jméno...Můj otec byl z Ameriky, a když dojel do česka poznal mamku.Bohužel zemřel při autonehodě, když mi bylo teprve 6 let.Máma to vzala dost špatně, ale zvládly jsme se z toho postavit na nohy.
Popsala bych se jako šílená, tvrdohlavá a drzá holka, co miluje večírky, hudbu a blbnutí s kamarády.Ve škole nejsem žádný šprt, ale taky né lůzr.Známky mám 1, 2 a 3.Většinou spíše 2 a 3, někdy se tam objeví i ta 4 nebo 5 ale to není zas tak často :D.
Jsem sice už skoro dospělá, ale někdy se chovám jako nějaká 15tka.Vůbec nemám představu o tom, kam se bude můj život ubírat až dokončím střední, co si vyberu za povolání, jestli půjdu na vysokou (pochybuji, že bych se tam dostala.Jsem ráda, že sem udělala zkoušky na anglické gymnázium, kam chodím teď), ale to bych si musela vybrat obor a já nevím co mě baví.U ničeho co mi nejde nevydržím.Nemám žádné pevné hobby.Celý den jsem buď ve škole, venku s kamarády, na párty nebo doma na facebooku a na twitteru.Někdy ráda třeba kreslím, ale musejí to být věci jako třeba grafitty, emo girls nebo kreslené anime postavičky.Kámošky mi říkají, že když slyším svoji oblíbenou písničku a začnu na ni tančit, tak tančím fakt dobře, ale né že bych byla nějaký profesionál to spíš tančím spontání.Co se týče mého stylu oblékání...oblékám si to co se mi líbí, mám svůj styl a je mi jedno jestli se to líbí lidem okolo mě hlavní je, že se to líbí mně.
Taky nemám žádné své oblíbence mezi celebritami.Co se týče herců a hereček si pouštím filmy, které se mi prostě líbí, ale je dobrá třeba Angelina Jolie.A hudba?Poslouchám to co se mi íbí, ale můj mobil obsahuje písničky typu Coldplay, Bruno Mars, Olly Murs, Katy Perry, Avril Lavigne a podobně...
Snažím se žít volně, svobodně a hlavně si člověk musí užívat.Život je jen jeden, ale já jsem Foreve Young! :D
Ani nevim, kde jsem tohle slovní spojení slyšela, ale líbí se mi a používám ho jako svoje heslo života...

Tady je zatím jen Intro, aybch vás blíže seznámila s hlavní postavou, ale jak jsem řekla, klidně si tam můžete představit sebe...


TesS.xx

Žádné komentáře:

Okomentovat